duminică, 9 octombrie 2011

La Daiana si invitatii sai !



Daiana Si Invitatii sai !

Ca de obicei minunata noastra gazda Daiana,a luat legatura cu mine si ma rugat sa vin la ea in emisiune.Desigur ca am acceptat nu puteam a refuza una din cele mai indragite persoane de catre mine.De aceasta data emisiunea bine vizionata ''Daiana si invitatii sai'' a colindat prin toata Dambovita si a hotarat sa ramana si pe la Restaurantul Solarino la intrarea in Aninoasa.Un loc magic plin de mister.Iata ca nu pot a trece cu vederea minunatele traditii.Bun..Am ajuns insfarsit la minunata locatie acolo am regasito zambitoare,vesela mai mereu pe incantatoarea Daiana,insfarsit emisiunea poate incepe...A fost minunat m-am simtit foarte bine alaturi de ea..Insa nu pot trece cu vederea emotiile nestapanite.Ii multumesc si acum dragei mele prietene Daiana pentru invitatie,si sper sa ne mai intalnim si pe alta cale.


Intrebari ?
R.C.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu